» Bieżące edycje
- Edycja I - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2006 r.).
- Edycja II - trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 r.).
Poniższe informacje dotyczą edycji I.
» CzesneOpłata za całość studiów wynosi
7 800 zł (istnieje możliwość wpłaty w dwóch ratach).
Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.
Zobacz:
numer konta. Tytuł wpłaty: "I edycja".
» Tryb naboru
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie studium kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).
Na każdą edycję studium przyjmowanych jest około 30-40 słuchaczy.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studium,
- ankieta dotycząca źródeł pozyskiwania informacji o studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH (plik PDF lub plik RTF),
- CV,
- odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- 2 fotografie,
- dowód wpłaty czesnego (lub odpowiedniej jego raty) na konto uczelni,
- oświadczenie dotyczące ewentualnej rezygnacji z uczestnictwa w studium,
- numer konta lub adres, na który dokonany zostanie zwrot wniesionej opłaty, jeśli zajęcia nie zostaną uruchomione.
» Cel studium
Celem Studium jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej marketingu internetowego
z uwzględnieniem zasad nowoczesnego zarządzania marketingowego, strategicznych obszarów e-biznesu, społecznych uwarunkowań marketingu internetowego oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii marketingu internetowego.
» Wykładowcy
Zajęcia prowadzić będą wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej i innych wiodących uczelni w Polsce oraz praktycy wnoszący doświadczenia przedsiębiorstw z zakresu marketingu internetowego.
» Program studium
W skład zakresu tematycznego Studium wchodzą następujące obszary:
- Nowoczesne zarządzanie marketingowe.
- Istota marketingu internetowego.
- Strategiczne obszary e-biznesu.
- Współczesne uwarunkowania marketingu internetowego.
1. Nowoczesne zarządzanie marketingowe:
- Zarządzanie marketingowe w globalnej gospodarce usług
- e-biznes i nowa gospodarka jako źródła wartości przedsiębiorstwa
- Zarządzanie wartością firmy
- Zarządzanie wartością klienta
- Wycena i finansowanie przedsięwzięć internetowych
2. Istota marketingu internetowego:
- Psychologia zachowań konsumentów w Internecie
- Modele biznesu w Internecie
- Modele satysfakcji i lojalności w marketingu internetowym
- Strategie marketingu internetowego
- Komunikowanie w Internecie
- Promocja w Internecie
- Wyszukiwarki internetowe jako narzędzie marketingu
- Strategie cenowe stosowane w Internecie
- Badania marketingowe z wykorzystaniem Internetu
- Strony internetowe jako podstawowe narzędzie marketingu w Internecie
- Zastosowanie technik multimedialnych w marketingu
- Marketing internetowy w instytucjach finansowych
3. Strategiczne obszary e-biznesu:
- Zarządzanie IT a wzrost wartości przedsiębiorstwa
- Technologie stosowane w e-biznesie
- Logistyka w e-biznesie
- e-CRM
- Webmining jako źródło wiedzy marketingowej
- Bezpieczeństwo w Internecie
- m-biznes
4. Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego:
- Popularyzacja i wykorzystanie Internetu w Polsce i na świecie
- Zastosowanie Internetu w sferze aktywności obywatelskiej
- Koncepcja społeczeństwa sieciowego
- Etyka nowoczesnych technologii
- Prawo handlu elektronicznego
- Własność intelektualna i jej ochrona
Program studium obejmuje łącznie 168 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów i warsztatów.
Warunki uzyskania dyplomu potwierdzające ukończenie studium:
- systematyczne uczestnictwo w zajęciach,
- przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom marketingu internetowego (praca przygotowywana pod kierunkiem wybranego promotora - wykładowcy studium),
- spełnienie pozostałych, określonych przez Kierownika Studium warunków.
» Organizacja studium
Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku i kończą w czerwcu następnego roku. Zapisy przyjmowane są w sposób ciągły.
Zajęcia w ramach studium odbywają się w trakcie 14 sesji weekendowych - w piątki w godzinach popołudniowych i w soboty.
Kierownik studium: prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona
Sekretarz studium: mgr Tymoteusz Doligalski
» Dodatkowe informacje i zapisyKatedra Marketingu
ul. Rakowiecka 24
budynek A, pok. 308-309
02-521 Warszawa
telefaks: (0-22) 564 93 05Informacji o studium udziela i zapisy przyjmuje:mgr Tymoteusz Doligalski, tel. kom. 0-601 20 24 29, e-mail:
tdolig@sgh.waw.plDodatkowe informacje o studium w serwisie >> www.marketing-internetowy.edu.pl